Sunday 23 October 2016

(MENGEJUTKAN BETUL !!!) : Housemate Aku Suka Bela ULAT SAMPAH Dalam Bilik. Bukan Tu Je, Dia Juga ........ !!!

Tags

Housemate Aku Suka Bela ULAT SAMPAH Dalam Bilik. Bukan Tu Je, Dia Juga …….. !!! | Terima kasih admin sebab siar luahan aku ni.. Aritu aku ada baca cerita pasal roomate bela ulat.. Aku rasa kakak yg duduk dengan aku ni nani yang confessor tu cerita.. tapi aku tak sure la betul ke tak..

1

Aku sekarang ni tunggu sampai abis hujung bulan ni je sebab tak tahan dengan pengotor kakak nih.. Masa mula-mula aku nak sewa bilik, takde la pulak simptom-simptom yang kakak ni pengotor.. Rumah, bilik air, dapur semua bersih… Perangai kakak yang duduk dengan aku ni sama macam yang confessor tu cakap… Suka buat kotor, sepah dan jugak kumpul ulat sampah. Yang paling tak tahan bila dah pakai toilet tak reti nak flush.. tapi kakak yang duduk dengan aku ni namanya bukan nani.. Dalam umah ni aku sorang je yang buat keje, dari kemas umah sampai la cuci bilik air..

Cerita 2 minggu lepas, aku dah siap kemas rumah semua, sekali, kakak housemate aku ni kuar bilik..dengan rasa tak bersalahnya dia main campak je pinggan mangkuk ntah bila tahun punya tak basuh tu dalam sink.. lepas tu dia amik kain-kain dia masuk dalam mesin(masa tu aku tengah cuci baju aku..) selamber dia, dia bukak mesin basuh tu, pastu campak baju dia dalam tu… Yang buat aku naik hangin, dengan pad kotor dia skali dia masuk dalam tu… abis semua baju aku… (lepas masukkan kain tu dia terus masuk bilik.. )

Aritu aku geram sangat dengan kakak ni sebab terlampau pengotor, aku gaduh besar dengan dia.. Aku tak tahan beb.. ulat tu sampai ada depan bilik aku, baju aku kotor kena pad dia.. Aku tendang pintu bilik dia.. Aku tengok dia tengah syok melayan ulat-ulat dia.. Orang bela ikan dalam akuarium.. dia bela ulat dalam akuarium.. Korang dapat bayangkan tak betapa kotornya dia ni… Memula aku ambik akurium ulat dia, aku nak campak keluar, dia tarik tangan aku, pastu tak banyak cakap dia tumbuk muka aku.. Aku kumpulkan kekuatan hati aku.. aku masukkan ulat tu dalam mulut dia.. Lepas tu gaduhla tarik-tarik rambut.. sampaikan dengan aku-aku sekali ada ulat tu… Aku teranjang dia.. dia terajang aku.. last-last aku kaw-kaw bantai muka dia. Tu la 1st time aku belasah orang.. Memang bengkak bengkung la muka kitorang.. ulat bersepah sepah..

Aku pack-pack barang aku, aku blah.. sekarang aku tengah tunggu dia bagi balik deposit aku.. aku jadi stress duduk dengan orang gila nih… Doakan aku dapat balik duit aku…. – Eja via IIUM.


EmoticonEmoticon